Lekker alternatief

Vandaag ben ik naar de alternatieve therapeute geweest. Anderhalf uur praten afgewisseld met bio-metingen. En ja, mijn energieniveaus zijn heel erg laag, dit samen met nog een paar andere uitslagen die ook niet fijn maar wel herkenbaar zijn. De uitkomst is nu dat ik eigenlijk moet ontgiften en aan mijn energie moet werken. Over drie weken moet ik weer komen en dan wordt er gekeken of deze remedie aanslaat. Als dat het geval is ga ik er mee door en als dat niet zo is (of als ik het niet zo voel) dan stop ik er meteen mee.

Wat echt heel erg is: ik mag dus drie weken geen koffie en geloof me, kamillethee is geen lekker alternatief.😦

Geef een reactie

