Uit de (boeken)kast

Ja, het is weer tijd voor een literair Bloghopje🙂
Onder de bezielende leiding van Leeswammes geven z0’n 50 bloggers boeken weg. Wat moet je doen om zo’n boek te kunnen bemachtigen? Nou, gewoon lekker surfen over het net en langs de deelnemende blogs ‘hoppen’. Iedere blog heeft zo zijn eigen wijze om een boek van eigenaar te laten veranderen, dus laat je verrassen. Er zijn blogs die niet internationaal versturen, maar dat staat duidelijk aangegeven.

Mijn weggevers:

  • Een exemplaar van het boek  De aanslag. Dit boek van Harry Mulisch is zeer de moeite waard, ik heb dit boek een aantal keren gelezen en het is geen nieuw exemplaar, wel een hardback. Dit boek was een speciale uitgave ter gelegenheid van ’80 jaar Harry Mulisch’.
  • Een exemplaar van elementaire deeltjes van Michel Houellebecq. Deze paperback is slechts één keer gelezen en de meningen over dit boek lopen nogal uiteen. Ik behoor tot de groep die het niet zo waardeert, ik vond het een naar en naargeestig boek. Maar voor iemand die iets moet lezen voor het vak Wereldliteratuur is het een aanrader.
  • Een exemplaar van mijn boek Novemberblues dat binnenkort uitkomt, een detective die zich afspeelt in Enschede.

Wat moet je doen om één van deze boeken te winnen?

  • Geef een reactie op deze blogpost en geeft even aan welk boek je zou willen winnen, of misschien wil je ze wel alle drie? Als je voor alle titels gaat, zet ze dan even op volgorde met die je het liefst wil op één.
  • 22 februari om 24.00 uur is de bloghop gesloten en de volgende dag gooi ik alle namen in doos en dan gaan wij (Hua, MeiMei en ik) om de beurt een naam uit de doos halen en op die manier worden de prijzen verdeeld.
  • Veel succes!
  • Veel plezier met het bloghoppen!
  1. Leeswammes
  2. Curiosity Killed The Bookworm
  3. Lit Endeavors (US)
  4. The Book Whisperer
  5. Rikki’s Teleidoscope
  6. 2606 Books and Counting
  7. The Parrish Lantern
  8. Sam Still Reading
  9. Bookworm with a view
  10. Breieninpeking (Dutch readers)
  11. Seaside Book Nook
  12. Elle Lit (US)
  13. Nishita’s Rants and Raves
  14. Tell Me A Story
  15. Living, Learning, and Loving Life (US)
  16. Book’d Out
  17. Uniflame Creates
  18. Tiny Library (UK)
  19. An Armchair by the Sea (UK)
  20. bibliosue
  21. Lena Sledge’s Blog (US)
  22. Roof Beam Reader
  23. Misprinted Pages
  24. Mevrouw Kinderboek (Dutch readers)
  25. Under My Apple Tree (US)
  26. Indie Reader Houston
  27. Book Clutter
  28. I Am A Reader, Not A Writer (US)
  29. Lizzy’s Literary Life
  30. Sweeping Me
  1. Caribousmom (US)
  2. Minding Spot (US)
  3. Curled Up With a Good Book and a Cup of Tea
  4. The Book Diva’s Reads
  5. The Blue Bookcase
  6. Thinking About Loud!
  7. write meg! (US)
  8. Devouring Texts
  9. Thirty Creative Studio (US)
  10. The Book Stop
  11. Dolce Bellezza (US)
  12. Simple Clockwork
  13. Chocolate and Croissants
  14. The Scarlet Letter (US)
  15. Reflections from the Hinterland (N. America)
  16. De Boekblogger (Europe, Dutch readers)
  17. Readerbuzz (US)
  18. Must Read Faster (N. America)
  19. Burgandy Ice @ Colorimetry
  20. carolinareti
  21. MaeGal
  22. Ephemeral Digest
  23. Scattered Figments (UK)
  24. Bibliophile By the Sea
  25. The Blog of Litwits (US)
  26. Kate Austin
  27. Alice Anderson (US)
  28. Always Cooking up Something
Hop lekker mee!

18 thoughts on “Uit de (boeken)kast

  1. Ik lees geen detectives over het algemeen, maar wilde wel even een reactie achterlaten over het feit dat het zich afspeelt in Enschede! Wat leuk. Ik ben opgegroeid in Hengelo en alle familie woont in Enschede, dus ik kom er erg vaak🙂

    1. Hallo Mevrouw Kinderboek,
      Ja, het is bijna zover. Deze maand moet het bij de drukker liggen. Ik vond het wel een leuk idee om er ook één in de weggeverij te doen, dan komt er ook één verder het land in🙂

  2. Wat een leuke actie!
    Ik wil graag je eigen boek lezen, ben altijd benieuwd naar nieuwe schrijvers.
    Mijn tweede keus is Elementaire deeltjes, hij staat wel op mijn lange ooit nog eens te lezen lijst (-:.
    Ga nu een lekker op je blog rondkijken.
    Groetjes Riet.

  3. Novemberblues zou ik willen winnen.
    Nieuwsgierig naar een ander ,waarschijnlijk minder leuk, Enschede dan dat ik tot nu toe alleen ken door lieve vrienden die er wonen!

  4. Leuk dat je meedoet en al online bent. De meeste blogs beginnen pas rond 6 uur zaterdag morgen onze tijd, dus dan kan het hoppen écht beginnen.

    Ik wil graag (heel graag zelfs) het boek van Houellebecq winnen. Ik heb een ander boek van hem gelezen (The Probability of an Island heette dat- In Engeland gekocht) en dat vond ik heel mooi. Als tweede keuze ben ik natuurlijk ook benieuwd naar jouw eigen boek.

Geef een reactie

