Stijgende lijn

De temperaturen zitten weer in de lift en dat is heel prettig. Ik heb namelijk heel veel zin in lente en zomer. Straks in de voorjaarsvakantie wil ik alvast wat moois voor de lente aanschaffen, op het internet heb ik al iets gezien waar ik helemaal weg van ben, maar ik vind het een beetje eng om kleding op het net te kopen, vooral op dit jurkje uit België moet komen, want hoe gaat het als het niet past of toch tegenvalt?

Gelukkig woont zoonlief in Utrecht en hij kent daar al veel leuke winkeltjes, dus er zal best iets voor mij bij zijn.

 

3 thoughts on “Stijgende lijn

  1. @ Lyanne: Ik vind Utrecht altijd heel erg leuk en verheug me op mijn shopdagje.
    @ Janien: Eigenlijk ben ik al veel te lang niet meer in België geweest, wellicht is dat iets voor de meivakantie🙂
    Jouw jeugdjurkje klinkt helemaal goed!

  2. Wow: “fresh, floral and fun”, dat klopt. Model herinnert me aan een jurkje uit mijn studententijd (hoofdkleuren hevig roze en helblauw in noppengeometrie – wél mini toen).

Geef een reactie

