14 februari 2012

Behalve Valentijnsdag is 14 februari voor ons toch vooral oma’s verjaardag, ze is vandaag 81 geworden! Hua en MeiMei zijn naar Brabant gereden en hebben onderweg ook nog GèGè opgehaald. In het verzorgingstehuis was het een drukte van belang geweest. Fijn dat er nog zoveel mensen zijn die haar bezoeken. Het is een vervelend jaar voor haar geweest, van een actief, sociaal, druk mens is ze na haar herseninfarct nu gedwongen om in een rolstoel te zitten en kan ze eigenlijk niets meer zelfstandig. Maar goed, vandaag was voor haar toch weer een feestdag met lekker veel familie en met veel vrienden om haar heen (er moest zelfs gebak bij gehaald worden)

Voor de andere belangrijke verjaardag is er goed nieuws: Het Belangrijke Cadeau is af te halen bij de Bijenkorf. Dat is wel een pak van mijn hart omdat het geval op hun site uitverkocht is. Ik heb zeker die laatste, voor de volle prijs😦

Omdat er bij verjaardagen nu eenmaal cadeautjes horen, doe ik weer mee met de Literaire Blog Hop, ik doe zelfs een dag eerder mee omdat ik niet zeker weet of ik dit weekend wel een pc tot mijn beschikking heb. Wil je een kans maken op een literaire prijs kom dan vanaf vrijdag even kijken wat ik weg te geven heb, of misschien vind je het leuk om zelf ook eens mee te doen met de Blog Hop, dat kan nog net, kijk maar eens bij Leeswammes!

Literary Giveaway Blog Hop

Bij mij vanaf 17 februari 2012!

Geef een reactie

