Ergerlijk

Stel je voor, je dochter is bijna jarig en wil dolgraag één bepaald cadeau en dat is een duur cadeau. Maar het is ook iets waar ze de rest van haar leven iets aan heeft en dat ze waarschijnlijk tijdens haar studie ook al goed kan gebruiken. Bovendien is het iets wat mama zelf ook best in haar eigen keuken zou willen, maar dat is weer een heel ander verhaal.

Kindlief heeft donders goed in de gaten dat het wel een megacadeau is en heeft vorig jaar al afgezien van diverse Sint en Kerst cadeaus en heeft financiële bijdragen voor die feesten al bij het spaarfonds voor het Speciale Verjaardagscadeau gelegd, zodat het speuren op het internet afgelopen weekend serieuze vormen aan ging nemen, want ja, deze week is het zover, onze jongste wordt 20🙂

Wat blijkt, het ding is eigenlijk overal even duur, maar, we keken ook even op de webshop van de Bijenkorf omdat je daar het geval (dat best groot is) kostenloos bij je eigen filiaal op kunt halen. En daar zie je dan op zondag dat bijenkorfleden, en ja, ik ben lid, 15% korting krijgen. Omdat het toen al wat laat was, hebben we nog eens goed overlegd en we zijn tot de slotsom gekomen dat dit wel een heel aantrekkelijke aanbieding was en dat we het maar gewoon moesten doen en dat ik dat maandag in alle rust zou gaan bestellen.

De attente lezers snapt al hoe dit afloopt, natuurlijk was de kortingsperiode net afgelopen en omdat dochterlief al wist dat het besteld ging worden is het toch besteld en ik heb een mailtje naar de Bijenkorf gestuurd, natuurlijk heb ik ook een mailtje terug gehad dat ze niet precies aan kunnen geven wanneer een actie eindigt (bladiebla) en dat ze het jammer voor me vinden en dat ze hopen dat we toch veel plezier van het apparaat zullen hebben. Ja hoor, vast wel.

Al met al heb ik er een behoorlijk katterig gevoel aan overgehouden, nooit gedacht dat ik klachten zou krijgen over de Bijenkorf, maar bij hun webshop zien ze mij voorlopig niet terug😦 Het beoogde item is nu trouwens niet meer op hun webshop te zien, ik ben dus heel nieuwsgierig of het deze week wel binnenkomt. Volgens de e-mailberichten is de bestelling wel geplaatst en betaald, afwachten maar.

Geef een reactie

