Winterpret

Winterpret is een woord dat in mijn vocabulaire niet voorkomt. Dat hele gedoe met schaatsen en/of ski’s kan mij gestolen worden en ik vind ook dat de winter al veel te lang duurt. Als ik mijn hoofd maar even buiten de deur steek, ben ik daarna mijn stem kwijt en ook mijn chronische bijholte-ontsteking blijft maar doorzeuren.

Wat ik wel heel prettig vind is dat je in de winter meer breimeters maakt dan in de zomer, mijn vogelvest schiet dan ook gestaag op.

voortgang
 
mooi patroon
 In de tussentijd heb ik ook bedacht wat je eind deze maand bij de Literaire Bloghop kunt winnen, voor één gelukkige winnaar heb ik een boek&filmpakket  klaar liggen en ik ga ook een exemplaar van mijn boek Novemberblues verloten. Kom van 18 tot 22 februari even langs en laat dan een berichtje achter om ook kans te maken en kijk dan meteen even bij de andere blogs, misschien hebben die ook nog iets van jouw gading in de verloting🙂
 
Verder was www. bol.com  erg snel en is Boven is het stil van Gerbrand Bakker vandaag al binnen gekomen.
 
Zo wordt het toch nog een prettige winter.

Geef een reactie

