carnaval

Bij ons op school staat het carnavalsfeest weer voor de deur. Het is zeker niet mijn favoriete feest en ik moet eerst maar eens kijken of ik ook ‘opgesteld’ sta als begeleider bij het feest. Iedere docent wordt bij twee feesten ingeroosterd waarbij hij/zij aanwezig moet zijn en ik zie nu al diverse ruilvragen op de schoolmail verschijnen😦 Er zijn waarschijnlijk meer collega’s die niet zoveel op hebben met dit feest.

In mijn geval komt dat vooral door de muziekkeuze tijdens dat feest, een verkleedpartijtje vind ik namelijk best heel leuk. Bovendien heeft de feestcommissie dit keer gekozen voor een thema-feest, namelijk thema ROOD; en het feest is gekoppeld aan Valentijn, dus alle hulde voor de commissie. De versiering zal in ieder geval heel feestelijk worden, met rood en hartjes. Ik ben benieuwd wat onze leerlingen ervan vinden.

Als ik ingeroosterd ben, moet ik nog even shoppen bij Harry’s stoffenhal om een rood lapje te halen, want natuurlijk ga ik dan als Roodkapje🙂

goed thema!

Geef een reactie

