Februari

Dit jaar hebben we één dag langer om van te genieten!

In ieder geval staan er deze maand een paar leuke dingen op ons te wachten, behalve die extra dag hebben we Valentijnsdag, de verjaardagen van Oma, MeiMei, de buurvrouw (en echt nog meer verjaardagen!), mijn boek, misschien een Elfstedentocht èn, niet te vergeten de Literaire BlogHop, die ook dit keer weer door Leeswammes is georganiseerd.

Valentijnsdag 2012

Bovendien mag ik mijn boekenplank weer verrijken met een nieuw boek van mijn WishListChallenge, niet dat ik het boek van januari al uit heb, maar dat is een heel ander verhaal.

Verder heb ik vanmiddag een heel speciaal uitje, waar ik ECHT naar toe ga, hoewel ik nog steeds niet helemaal gezond ben. Ik kleed me gewoon heel lekker warm aan, ga daar lekker zitten genieten en dan kruip ik thuis weer snel op de bank. In ieder geval blog ik daar vanavond zeker over, net zoals ik de beloofde knopendozen hier ga plaatsen.

Er komt vanavond dus echt meer nieuws!

2 thoughts on “Februari

Geef een reactie

