Blik op knopen.

Ik schreef al iets over mijn knopenblikken en mijn knopenverzameling, helaas ben ik niet zo’n superfotograaf, dus ik moet maar een ander familielid een keer vragen om betere foto’s van de knopen te nemen, want die ik genomen heb verdienen geen schoonheidsprijs.

Vanmiddag ben ik er achtergekomen dat Hildevanlazuli en ik niet de enige mensen zijn met meer dan een paar reserveknopen, ook Arne en Carlos hebben er wel meer dan een paar🙂

knopendozen
 
 
Russische schatkist
 
een handvol knopen
 
Zo, dan gaan de blikken nu weer naar mijn studeerkamer🙂

One thought on “Blik op knopen.

Geef een reactie

