Arne en Carlos

Toen ik de aankondiging in de krant las, voelde ik me eigenlijk nog zo ziek dat ik besloot er maar niet naar toe te gaan. Een dagje later dacht ik: “maar stel je voor dat je je zondag wel goed voelt??” en daarom heb ik naar de Twentse Welle gemaild om me alsnog aan te melden. Natuurlijk kreeg ik een mailtje terug met het bericht dat de lezing al volgeboekt was

Maar, ik was wel op een reservelijst geplaatst. Dit mailtje werd gevolgd door een ander mailtje. Arne en Carlos hadden besloten om nog een lezing te geven om 15.00 uur, ik kon me gewoon melden bij de kassa en dan lag er een kaartje op mijn naam voor me klaar. Dankjewel Twentse Welle en dank jullie wel Arne en Carlos, want het was geweldig, ik heb genoten van de lezing. Het was humoristisch, leerzaam, inspirerend en gewoon heel fijn om erbij te zijn.

Ik had me goed warm aangekleed en ik had de auto dichtbij geparkeerd, zodat ik niet al te veel aan de kou ben blootgesteld en na afloop ben ik weer snel naar huis gegaan. Ik had een plekje dichtbij de uitgang uitgekozen, zodat ik bij een eventuele hoestbui snel kon vertrekken, gelukkig is alles goed gegaan.

Het is altijd interessant om te horen waar mensen inspiratie opdoen en de jongens hadden daar erg aardige verhalen bij en een verhelderende slideshow. Ik heb plotseling best wel zin om naar Noorwegen te gaan, maar dat moet dan wel in de zomer, want ik heb nog steeds een hekel aan kou.

Ik ga hier niet herhalen wat er allemaal precies is gezegd, maar ik weet wel dat ik me nu al verheug op hun volgende projecten. Vooral het poppenbreiboek Strikkedukke lijkt me erg leuk, allemaal gebreide poppen om je eigen draai aan te geven, door ze bijvoorbeeld dezelfde trui te breien als jezelf draagt.

De jongens hebben ook mijn exemplaar van Kerstballen breien gesigneerd, dus ik ben helemaal blij🙂

Arne en Carlos signeren
  
Gezellig praatje.(leuke truien)
  
Nieuw boek

Geef een reactie

