Ziek en zielig

De papieren zakdoeken zijn niet aan te slepen, aan de paracetamol zit een limiet en mijn hoofd zit vol snotterige ellende. Ik voel druk op mijn ogen en mijn tanden, in mijn oren zit een constante piep en het enige voordeel aan deze situatie is dat ik niet eens naar buiten kan, dus ik hoef de kou niet te trotseren, ik mag gewoon lekker op de bank of in bed liggen. Eerlijk is eerlijk, meer kan ik op dit moment ook niet zonder te tollen van ellende, en toch gaat het al beter dan gisteren.

Onze MeiMei moest vandaag naar Zutphen en daar is ook Bonbonatelier Janson en daar heeft ze heerlijk kattentongen voor mij gekocht, daar knap je toch meteen weer van op?

Lekker

4 thoughts on “Ziek en zielig

    1. Dankjewel, Janien.
      Het beteren vlot niet zo snel als ik wel zou willen. Ik denk dat ik morgen toch maar even langs de ‘gewone’ dokter ga, want de afspraak bij ‘het alternatief’ ligt nog te ver in de toekomst.

Geef een reactie

