Alternatief

Omdat mijn gezondheid niet echt vooruitgaat, het tegendeel is eerder het geval, ga ik het over een andere boeg gooien. Ik ga naar een orthomolucair therapeute. Dit is ook het gevolg van een gesprek dat ik heb gehad met de leidster van ons traject op school en ik ben erg benieuwd of dit inderdaad wel eens de oplossing zou kunnen zijn.

Als je kijkt waarvoor het zou kunnen werken, pas ik prima in het plaatje: allergieën, migraine, ontstekingen… en ik heb het wel gehad met antibioticakuurtjes. Gelukkig kan ik vrij snel (midden deze maand) bij deze therapeute terecht en ik ben zelf gematigd optimistisch, waarschijnlijk omdat ik op dit moment te moe ben om echt super enhousiast te zijn.

In de tussentijd moet ik eerst maar even op de ouderwetse manier proberen van mijn klachten af zien te komen en dat betekent in ieder geval goed stomen en vroeg naar bed.

Geef een reactie

