Wedstrijdje

We kunnen weer meedoen met de jaarlijke Willem Wilmink Dichtwedstrijd die wordt georganiseerd door de bibliotheek van Almelo. Ik heb in het verleden al vaker meegedaan, want ik vind het wel een leuk gegeven. Ieder jaar bedenkt een auteur een zin die verplicht moet worden gebruikt in het gedicht.

De zin van dit jaar is bedacht door Sjoerd Kuyper en hij is best pittig. Uiteindelijk ben ik er wel uitgekomen en ik heb mijn gedicht vandaag ingezonden. Jullie kunnen allemaal nog meedoen, de sluitingsdatum is 4 maart 2012 (max. 1 gedicht per deelnemer). De zin van dit jaar is:

Ik leg mijn botten in het maanlicht op de bleek.

Natuurlijk plaats ik mijn gedicht hier als de hele wedstrijd achter de rug is, laat je ook even weten of jij ook een gedicht hebt ingezonden? Ik ben benieuwd.

Geef een reactie

