Fotomoment

Gisteren beloofde ik het al en vandaag zijn ze er: de foto’s van mijn breiwerkjes. Op de eerste plaats is er het jurkje voor het dochtertje van Deborah, dat ik met heel veel plezier heb gemaakt. Het garen is van Rowan, het is Fine Milk Cotton en het voelt ongelooflijk zacht aan, echt lekker voor een baby. Het patroon is de Traditional Mabel Dress van Erica Knight en komt uit het boek Simple knits for cherished babies. Ik heb er op een gegeven moment nog wel een bolletje garen bij moeten halen, bij Lohuis Tijhuis, want ik had net te kort voor het laatste mouwtje.

Mabeldress

 

Mooi geworden
En natuurlijk heb ik ook een paar foto’s van mijn vogelvest, hoewel het erg moeilijk is om de kleuren goed te ‘pakken’.
De doos
de 'goede' kant, de kleuren lijken niet😦
de achterkant, mooi afgewerkt.
Het streepmotief vormt het beleg van het vest en wordt, als het vest klaar is, aan de binnenkant vastgezoomd, zodat het er van binnen en van buiten tiptop uitziet.

Geef een reactie

