Pay it forward 2012

Dankzij mijn zoon en jongste dochter doe ik op Facebook mee met Pay it forward 2012.

Ik heb het hier even geknipt en geplakt om het duidelijk te maken: Pay it forward 2012: Ik beloof om iets handgemaakts te maken voor de eerste vijf mensen die hieronder reageren (de keuze voor wat is aan mij). Zij moeten dit op hun beurt in hun status plaatsen en iets handgemaakts maken voor de eerste vijf mensen die reageren. De regels zijn dat het met de hand gemaakt moet worden en ontvangen moet worden voor het einde van 2012. Het kan net zo simpel zijn als het maken van een kop koffie voor een vriend.

Zoals je ziet, een heel lief idee om een klein gebaar te kunnen maken, het past eigenlijk heel goed bij de filosofie achter de River of Stones.

Ik heb mijn lijstje van vijf faceboekvrienden al vol, vijf lieve mensen om iets voor te maken, wat zal het worden: een heerlijke pot jam of een lekkere marstaart, een paar gebreide sokken? Ik weet het nog niet, maar ik weet wel dat ik het erg fijn vind om er al een beetje over na te denken, alsof de kerst- en sinterklaas voorpret nu al begint.

Om de actie iets uit te breiden, bied ik aan om voor de eerste persoon die op dit bericht reageert ook iets te maken. Die persoon hoeft verder niet mee te doen met de Pay it forward actie, behalve als hij/zij het zelf ook een mooi initiatief vindt. Het enige wat ik wel wil weten is de schoenmaat en de lievelingskleur🙂 Natuurlijk moet hij/zij ook een beetje geduld hebben, want ik heb heel 2012 de tijd om iets te maken.

Ik ben benieuwd wie de eerste zal zijn.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Het lijkt erop alsof niemand durft, kom op, geneer je niet, ik maak graag iets voor je!

 

5 thoughts on “Pay it forward 2012

  1. O leuk! Ik ben dol op verrassingen. Raar van die spam. Daarom ook mijn dubbele post. Ik zag niks en dacht. Ik probeer het nog één keer en wellicht hoor ik er niks meer van. Maar wel dus!
    Ik zie dat je linkt naar bookcrossing. Leuk. Was dat een oude post (want 26-01) en leuk toeval of ben je er via mij terecht gekomen?
    Oja, mijn schoenmaat is 39. En een lievelingskleur heb ik niet echt. Ik draag veel zwart en rood. Maar alles wat niet roze is, vind ik meestal mooi. Ik ben heel geduldig en erg benieuwd🙂

  2. O, ja, eh, nou. Ik durf wel hoor. Ik ben dol op geven. Maar iets krijgen is natuurlijk ook niet mis. Even flitsen over je scherm: Nanowrimo, Max Havelaar… leuk! Ooit deed ik zelf fanatiek mee aan weggeven/ doorgeven van boeken via zwerfboeken/bookcrossing.

    1. Hallo Lehti,
      Gefeliciteerd, je bent de eerste, dus ik ga voor jou iets maken. Geef je nog wel even schoenmaat en lievelingskleur door? T.z.t. neem ik contact met je op voor jouw adres.
      Joiw reactie kwam bij mijn spambox binnen, heel vreemd, want je blog ziet er heel betrouwbaar uit🙂

Geef een reactie

