Precies vier vandaag!

Hoera, het is me gelukt om zelfs na de Olympische Spelen van Beijing door te blijven schrijven over van alles en nog wat, met breien als rode draad. Dit betekent dat Breieninpeking al vier jaar op het wereldwijde web verschijnt, waarvan het laatste jaar zelfs bijna dagelijks en ik moet zeggen dat ik het nog steeds heel erg leuk vind om te doen en zeker nog niet ga stoppen, vooral niet omdat we op de vooravond staan van alweer nieuwe Olympische Spelen, namelijk die van Londen en daar gaan we ook naar toe.

Wat is er  statistisch gezien allemaal gebeurd?

In 2008 had ik vast wel bezoekers, maar toen was het nog geen WordPress, dus gegevens daarover heb ik niet. Pas in 2010 is Breieninpeking onder de hoede van WordPress gekomen en vanaf oktober die maand had ik in 2010 851 bezoekers, in 2011 had ik 8021 bezoekers en op 22 januari 2012 zit ik al op 879 bezoekers en de maand is nog niet eens om.

Ik heb op dit moment 17 blogvolgers, waar ik echt heel trots op ben, lieve volgers en andere lezers, bezoekers en genodigden, heel erg bedankt, in deze virtuele wereld breng ik even een gezamenlijke toost uit: HAPPY BLOGDAY en dat er maar veel posts zullen volgen, cheers.

Cheers!

 

4 gedachtes over “Precies vier vandaag!

  1. Hallo schat, gefeliciteerd met je 4 jaar, een knappe prestatie (waar ik af en toe een klein steentje aan mocht bijdragen). Je blijft ons verrassen, kijk nog maar eens een 160 terug. 4 Jaar, bloggen en een boek, wat volgt. Ik hoop deel 2 van het boek.
    Vanavond zeggen we cheers, maar niet met een koffiebeker.

Geef een reactie

