Turkoois

De cursus omvatte onder andere een balans kleurentest en daaruit bleek dat ik Turkoois ben met een Limevleugel, globaal houdt het in dat ik een scherp opmerkingsvermogen combineer met een grote gevoeligheid. Vanuit die kleurentest werd dan bekeken welke rol je het best in je team op zou kunnen nemen, het bleek dat ik die rol al aardig vervul, want mijn collega’s herkenden mij wel in de beschrijving. Ook van anderen was het erg leuk om te zien hoe goed de bijbehorende kleuren bij hen pasten.

Dit was voor mij het leukste en leerzaamste gedeelte van de middag, daarna was mijn energie eigenlijk al op en daarom hakte de rest van de middag er behoorlijk in. In ieder geval heftig genoeg om mij een stevige migraine te bezorgen, waarvan ik nu nog niet helemaal hersteld ben. Ik ben benieuwd of het morgen beter gaat.

Past bij mij.

Geef een reactie

