Dagje overgeslagen

Gisteren na de communicatietraining was ik werkelijk helemaal afgebrand, het was allemaal net iets te heftig voor mij. De middag was in twee gedeelten gesplitst, die beiden heel anders waren, maar wel alletwee heel intensief. Het gevolg was wel dat ik de hele nacht niet heb geslapen en dat ik zelfs pijn in mijn heupen heb van het draaien in bed.

De leerlingen vroegen wel waarom zij zo vroeg vrij hadden en wat voor cursus het dan precies was. Ik vertelde dat we een communicatiecursus hadden om beter met elkaar, de leerlingen en de ouders te kunnen praten, waarop één van de jongens zei dat ik toch altijd heel goed met hen praatte. Mijn kleine steentje is dit keer dus niet over iets tastbaars, maar gewoon over een rake opmerking op een onverwacht moment.

 

Geef een reactie

