Jeugdfoto

Voor de cursus van morgen moeten we allemaal een foto meenemen van toen we ongeveer zeven jaar oud waren. Dat was de leuke opdracht. De andere opdracht is iets ingewikkelder, we moesten namelijk in kleine groepen elkaar observeren, in het lesgeven, in de docentenkamer en in allerlei andere situaties waarin je elkaar als collega tegenkomt. Ik heb van vier collega’s een observatieverslag gemaakt en dat was toch weer lastig, want je moet echt op een andere manier gaan kijken, maar goed, het is gelukt, mijn huiswerk is af.

Voor de foto heb ik er één uitgezocht die ik zelf heel grappig vind, vooral omdat ik mezelf daar nog helemaal in terug zie, net of er niets veranderd is. Ik weet zelfs nog wanneer en waar die foto gemaakt is; heel lang geleden bij de V&D in Oosterhout, in zo’n foto-cabine en omdat foto’s zo leuk zijn en omdat de cursus van morgen toch ook heel erg bij de doelstelling van de River of Stones past, namelijk: kijk eens goed naar de wereld om je heen, heb ik mijn foto als onderwerp genomen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kleine Karin

 

 

Geef een reactie

