Ik heb een boek geschreven!

In de maand november ben ik heel druk geweest met NaNoWriMo 2011 en het resultaat ervan, een spannende detective is proef gelezen door drie fervente lezers. Unaniem hebben zij mij het advies gegeven het boek uit te brengen en dat gaat daarom ook echt gebeuren. Heel spannend en heel leuk. Ik ben druk bezig met redigeren en daarna breng ik het in eigen beheer uit.

Het is dus een detective geworden. In het mooie Enschede wordt het lijk van een oude vrouw gevonden. De jonge stagiaire wordt door haar chef van de redactie op pad gestuurd om er een aardig verhaaltje voor de krant van te maken, maar is het allemaal wel zo eenvoudig? De stagiaire gaat op onderzoek uit, maar brengt zichzelf in gevaar. Gelukkig is die leuke jonge agent er ook nog…

Om uit de kosten te raken bied ik het boek aan voor 12,50 euro (exclusief verzendkosten) en ik ben benieuwd of ik lezers kan vinden. Zou je daarom even mijn poll in willen vullen? Alvast bedankt🙂

6 thoughts on “Ik heb een boek geschreven!

Geef een reactie

