Afronden

Vandaag heb ik mijn blog zoveel mogelijk 2012-klaar te maken.

Mijn Advent-with-Austen-avontuur is volgens mij wel goed afgelopen, vooral veel films gekeken en de biografie van Brian Wilks (The Hamlyn Publishing Group Limited, 1978) erbij gehaald. Ik heb zelfs een Jane Austen gerelateerd breiwerkje op de pennen gezet: De Cassandra Shawl.

Om het allemaal even op een rijtje te zetten:

  • minimaal 3x geblogd = 3 punten
  • Pride and Prejudice, de serie = 2 punten
  • Pride and Prejudice, de film = 1 punt
  • Becoming Jane, de film = 1 punt
  • Jane, de biografie = 1 punt
  • Cassandra, de sjaal =lOm  2 punten, want best veel werk
  • Emma, de film = 1 punt
  • TOTAAL:  11 punten, dus genoeg voor de Mr. Darcy-status, hoera voor mij!
Mr. Darcy, natuurlijk.

 

Cassandra shawl

 

 

Al met al een leuke manier om de maand december door te komen 🙂

Verder ben ik druk bezig om de pagina’s onder “ik las” aan te vullen met de boeken die ik dit jaar gelezen heb. Ik moet heel erg het plezier in lezen terugvinden, dat plezier is er tijdens de masteropleiding wel een beetje vanaf gegaan, vandaar waarschijnlijk ook het geringe aantal boeken dit jaar.

Geef een reactie

