Rustig dagje

De verjaardag van Hua hebben we, zoals altijd, heerlijk rustig doorgebracht. Net zoals vorig jaar zijn we dit keer weer naar Ryokan in Zutphen geweest, een cadeautje van mijn zus en zwager, die er heel vaak voor getankt hebben. Gelukkig kunnen ze zelf ook nog gebruik maken van deze actie.

Morgen ga ik eens kijken wat ik op bloggebied nog moet afronden en/of opstarten voor volgend jaar. Er zijn in ieder geval een paar boeken die besproken moeten worden en Advent with Austen moet nog afgerond worden. Omdat JieJie ook dit jaar voor de oliebollen zorgt, kan ik rustig even de tijd voor blog-update nemen.

Volgend jaar wil ik gewoon weer iedere dag bloggen en ik januari begin ik met de Januari Challenge : A river of stones, iedere dag in januari bloggen over iets positiefs dat me die dag is opgevallen, het liefst poëzie of korte proza. Dan is er ook nog de Wishlist challenge van Leeswammes, dat lijstje moet ik ook nog vastleggen. Het blijft zoals het oorspronkelijk was, want Catcher in the Rye is nog niet binnen, maar is wel onderweg. De kans dat hij nog dit jaar in mijn boekenkast te vinden is is vrij klein. Als het pakje morgen binnenkomt, laat ik het lekker dicht!

Verder leuk nieuws van vandaag is dat Hélène Lesger van het breiboekje mij het capeje toestuurt! Dat is toch heel sympathiek, ik hoop dat hij snel hier binnenkomt.

Morgen de laatste dag van het jaar, gelukkig, want ik heb zin in 2012.

2 thoughts on “Rustig dagje

Geef een reactie

