Breien in Londen?

Toen we zo’n vier jaar geleden ons aan het voorbereiden waren op de Olympische Spelen in Beijing, kwam het plan in mij op om daar voor familie en vrienden een blog bij te houden, zodat zij op de hoogte bleven van de stand van zaken. Omdat al vrij snel bleek dat ik mijn breiwerk wel thuis kon laten in verband met de veiligheidsvoorschriften in het vliegtuig en die van de beveiliging daar in China.

Volgend jaar weet ik zeker dat ik wel een breiwerkje mee neem, onderweg in de auto kan ik dan rustig werken aan mijn eigen Olympische Team en op de tribune heb ik dan een lekker leesboek voor tijdens de pauzes.

Knitlympics by Carol Meldrum

 

Geef een reactie

