Verwenweek

echt eng

Het leuke van zo’n schoolvakantie is, is dat je wat meer tijd hebt voor andere dingen, vooral ook omdat Kleinzoon ook vakantie heeft. We gaan ons mannetje dan ook eens lekker verwennen. Natuurlijk lag er onder de kerstboom al een cadeau voor hem, maar misschien is het wel veel leuker voor hem dat hij samen met opa, mama en tante MeiMei naar het Kerstcircus in Enschede mag.

Ik ga niet mee naar het circus, want ik vind circus echt heel eng, ik zit daar met zweet in de handen te wachten tot er iemand uit de trapeze dondert, of zo, dus van mij hoeft dat allemaal niet meer. Gelukkig vinden de anderen het allemaal prachtig en voor Kleinzoon wordt het een primeur. Ik ben wel benieuwd hoe hij het zal vinden.

Donderdag neem ik hem mee naar Dolfje Weerwolfje, gelukkig kent hij de boekjes en heeft hij voorstukjes gezien, geen enge verrassingen op donderdag, dus.

Geef een reactie

