De tweede kerstdag

Zo, de kerst van 2011 zit er weer bijna op. Vandaag was ons gezin verspreid over Nederland om bij zoveel mogelijk familie te zijn of om, zoals onze MeiMei gewoon te werken.

Hua was naar Brabant om bij zijn moeder te kunnen zijn en ik was bij mijn moeder alwaar mijn zussen ook waren, ook mijn beide zwagers en mijn neef en nicht waren daar, zodat mijn moeder niet kon klagen over de aanloop. Wij hebben lekkere hapjes gehad en het was fijn om weer even met iedereen bij te praten.

Nu maar snel op naar Hua’s verjaardag en dan Hop het nieuwe jaar in!

 

Geef een reactie

