Vooruitkijken

Op de tv zijn heel veel terugblikprogramma’s met de belangrijkste gebeurtenissen van het afgelopen jaar. Nu vond ik het afgelopen jaar ee onwijs rotjaar en ik heb totaal geen zin om het hier nog eens dunnetjes over te doen. Als ik alles nog eens de revue wil laten passeren, lees ik mijn blog wel terug, dan zie ik misschien wel meer lichtpuntjes dan ik nu denk, zoals de diploma’s van beide dochters en natuurlijk het rijbewijs van MeiMei!

Veel leuker is het om alvast eens te kijken wat er volgend jaar allemaal te gebeuren staat, waar kunnen we ons zo langzamerhand op gaan verheugen, zoals de Olympische Spelen in Londen. Ik vind het heerlijk om weer naar Engeland te gaan en het Holland Heineken Huis is dit keer in Alexandra Palace, een gebouw waar ik heel nieuwsgierig naar ben.

Ik hoop ook dat we tijd hebben om naar het Victoria and Albert Museum te gaan, die hebben een hele afdeling met textiele werkvormen en mode. Op hun site kun je zelfs patronen downloaden, kijk maar eens op hun Things-to-do-at-home-pagina. Volgens mij moet dit toch wel ergens in het Olympische programma van ons passen.

Het leuke van de Olympische Spelen is ook wel dat de deelnemers zich moeten kwalificeren, zodat de wedstrijden aankomend voorjaar allemaa een extra spannend element in zich hebben.

Kom maar op 2012!

Geef een reactie

