Kerstvakantie 2012

Zo, na een gezellige kerstmarkt op school is het nu vakantie. Twee weekjes om bezig te zijn met andere zaken zoals achterstallige klusje en natuurlijk familie.”

Ik wil in ieder geval even flink mijn blog weer wat bijwerken, mijn boekenpagina’s moeten dringend gevuld worden, want nu lijkt het alsof ik niets gelezen heb, maar dat klopt natuurlijk niet. Ik heb wel degelijk veel gelezen, maar ik nam de tijd niet om er ook rustig iets over te schrijven en dat is jammer, want er waren verrassingen bij en teleurstelling door te hoge verwachtingen en een fantastische herlezing.

Ook staat er het nodige op de breipennen, dit laatste halfjaar zijn er vijf baby’s geboren en voor die vier meiden en dat ene jongetje wil ik graag iets maken, daarom wil ik toch iedere dag proberen minimaal een uurtje te breien en dan ben ik benieuwd waar dat toe leidt. Op dit moment ga ik eerst even een snelle sjaal maken voor zoonlief, naalden nummer acht, dus dat is zo gepiept.

Op de eerste kerstdag komen kinderen en kleinkind gezellig hier en de tweede kerstdag verspreiden wij ons uit over de wederzijdse moeders, terwijl onze kinderen ook naar hun schoonouders en/of werk gaan.

Maar voor nu, deze eerste rustige avond, ben ik bezig om gummibeertjes te verdrinken in wodka, dit in plaats van de advocaat die ik jaarlijks maak, het is nu wellicht tijd voor iets hips (letterlijk en figuurlijk, denk ik), dus met dank aan Hillary: verzopen gummibeertjes🙂

Foto’s volgen!

Geef een reactie

