Eerlijk delen

MILLIONAIRES SHORTBREAD | Recipes | Nigella Lawson.

In mijn Ikke, Ikke, Ikke post had ik het over mijn favoriete recept. Natuurlijk heb ik veel meer dingen die ik graag maak, of die ik erg lekker vind. Maar om de één of andere reden vragen mensen me vaak of ik deze taart, die bij ons Marstaart genoemd wordt, nog eens wil maken.

Ik heb het eetlustopwekkende boek How to be a domestic goddess van Nigella Lawson en daar staat het recept in en nog veel meer overheerlijke dingen, waarvan de meeste al wel geprobeerd zijn. Maar omdat het bijna kerst is, dus een mooie tijd om dingen te delen:

Klik op de bovenstaande link en dan gewoon gezellig zelf maken🙂

Eet smakelijk!

Geef een reactie

