Berg op

Vandaag was zo’n dag om snel te vergeten. Ik heb er een ontzettende hekel aan als ik op mijn vrije dag toch voor het één of ander naar school moet en het was weer eens raak. Maar goed, ik wil proberen om het positief te houden, ook naar de aanloop van volgende maand, want dan ga ik iedere dag over iets positiefs schrijven, waarschijnlijk in de vorm van een gedicht.

Na zo’n dag heb ik wel de behoefte om iets goeds te zoeken en ik heb iets gevonden! We gaan volgende zomer heerlijk naar de Olympische Spelen in Londen, maar voor die tijd of aansluitend daaraan, gaan Hua en ik naar Noord Wales, een fantastisch stuk van het Verenigd Koninkrijk waar we al eerder zijn geweest.

De uitdaging voor mij wordt het naar de top lopen van Mount Snowdon, ik begin in januari met het trainen op de loopband en wil proberen iedere maand de hellingshoek iets te verhogen. Dit zal zeker ook goed zijn voor mijn gewicht, de negatieve tendens die de laatste tijd op school is neergedaald, heeft van mij een beetje een emotie-eter gemaakt.

Het is daarom goed om een doel te hebben, ik hoop in de vakantie het “I’ve climbed Mount Snowdon” gewoon in maatje M te kopen!

Geef een reactie

