Crisis?

http://fionagoble.wordpress.com/2011/12/12/i-normally-like-anthropologie-but-really/

Ik ben al een tijdje fan van de breiboeken van Fiona Goble en ik volg ook haar blog, want dan blijf ik mooi op de hoogte van nieuwe boeken en breitrends in Engeland.

Fiona blogde vandaag over een (internet)winkel, Anthropologie, die prachtige maar ook prijzige artikelen heeft. Kijk maar eens wat ze heeft gevonden, ik vond het ook en ik besefte meteen dat ik een hoop bij kan verdienen. Ik heb een ladenkast vol wol en zo’n kettinkje is natuurlijk zo klaar, ik brei er volgens mij wel drie op een avond.

Crisis? Ik ben er al bijna uit, wie wil er een gebreide ketting?

slechts € 255,--

Geef een reactie

