(H)eerlijk slapen

Zoonlief wees me op dit prachtige ontwerp https://www.snurkbeddengoed.nl/goed-bezig Je koopt een prachtige dekbedhoes, die niet eens overdreven duur is, en je helpt meteen dakloze jongeren. Daar hou ik nou van: een gezonde nachtrust en je kunt rustig blijven slapen want je hebt waarschijnlijk iemand geholpen.

De ontwerpen zijn zo geweldig, ik kan bijna niet kiezen, wat dacht je van een gebreide print of van een print van een uitgevouwen kartonnen doos? Maar ook die met het ‘hondje’ aan het voeteneind is te grappig voor woorden. Maar ook de oorspronkelijke Le Clochard, de papieren doos, is geweldig, net zoals het ‘stenen’ hoeslaken.

Le clochard
Schattig, toch?

 

2 thoughts on “(H)eerlijk slapen

  1. Hallo Newhouses,
    Dankjewel voor je reactie, maar ik moet je teleurstellen, ik woon gewoon in Nederland, ergens in het Oosten. Zo’n vier jaar geleden ben ik begonnen met bloggen om onze reis naar Beijing te verslaan voor de familie, maar ja, ik ben er nooit gestopt..
    Ik zou de naam nu kunnen veranderen in Breieninlonden, want ook voor die Olympische Spelen hebben we judo-kaarten. Ik kan dan in ieder geval onderweg in de auto breien, dat de naalden ook dan weer verboden zijn in het sportcomplex weet ik al bijna zeker.

  2. Zag je reactie op mijn post over de vingertoploze handschoenen en ik werd getriggerd door je blognaam. Heb een vriendin tijdelijk in Shenzen wonen en dacht bij mijzelf dat je wel erg vroeg wakker was, maar waarschijnlijk is het in Peking later dan in Shenzen?

Geef een reactie

