Lootjes

De lootjes zijn getrokken en het grote nadenken is begonnen. Gelukkig heb ik al een leuk idee voor mijn ‘slachtoffer’ en volgens mij is het ook wel redelijk te doen. Dus, dit weekend maar inkopen doen om lekker veel papier-maché te kunnen maken en lekker te kunnen schilderen. Voor het cadeau heb ik ook een goed idee, laat de kerst maar komen.

Natuurlijk ga ik voor alle gezinsleden(+aanhang) ook de piñata’s maken en moet de kerstboom nog gehaald en versierd worden.

Op school zijn we ook  heel druk met de voorbereidingen voor de kerstweek, het docentenkoor kan weer liedjes aandragen, ik ben benieuwd of mij favoriet, Mud, ook op het programma komt, want dat zou dan voor het eerst zijn🙂 Verder ben ik dit jaar ingedeeld bij het maken van hapjes met één van mijn lievelingsklasjes. Dat de meiden plezier zullen hebben staat wel vast, maar wat ik met de jongens moet.. daar moeten we nog maar eens een goed over praten.

In de tussentijd moeten we ook de cijfers nog in orde maken en zijn er rapportvergaderingen. Goed kunnen plannen is nu een goede eigenschap, waarover ik niet beschik. Ik stress lekker van de ene naar de andere hobbel.

Tja...

Geef een reactie

