Op mijn sloffen

Ik heb een paar nieuwe sloffen nodig, want het wordt te koud voor teenslippers hier in huis. Gelukkig heb ik een tijdje geleden bij Wolhalla al zooltjes besteld en wol is er altijd wel in dit huis 🙂

Bij de zooltjes zit een erg leuk en makkelijk patroon, dus ik heb niet eens verder gezocht. Volgens mij kan ik ze volgend weekend al aan, ze vliegen bijna van de naalden, de linkerslof is al klaar en de rechter schiet ook mooi op.

linkerslof
En ik had zelfs nog tijd om voor twee klassen SO’s na te kijken èn nog een kerstbal te breien.
#2
Geef een reactie

