Grindpad

Vroeger was ik al gek op grind, altijd dacht ik diamanten te kunnen vinden en als ik mosselen eet, heb ik altijd de stille verwachting dat er wel ergens een pareltje in kan zitten. Ik ben er altijd van overtuigd dat er iets moois zit, waar je het misschien niet zo snel verwacht.

Daarom vond ik deze blog ook zo geweldig leuk, wat een mooi begin voor 2012, laten we allemaal op zoek gaan naar iets moois en daarover schrijven, gedicht of verhaal, het kan allemaal🙂

Ik doe mee!

Geef een reactie

