Met de finish in zicht

Al bijna een jaar lang lukt het mij om bijna iedere dag te bloggen en nu aan het eind van het jaar gaat het even behoorlijk mis. Deze week was voor de creativiteit een hele slechte,ik heb twee werkgerelateerde cursussen/bijeenkomsten gehad waarvan de laatste mij heel slecht bekomen is. Die laatste vulde mij met zoveel woede en ongeloof dat ik mij heel fanatiek op afreageerbreien heb gestort. Gelukkig was de eerste cursus, die in het teken van communicatie stond, veel beter. De beide cursusleidsters staan goed in de materie en weten het leuk te brengen. Deze keer ging het om elkaar complimenten durven geven 🙂 Jammer dat dit goede gevoel donderdag weer helemaal teniet is gedaan.

Maar voor het breien was het heel geschikt, want ik heb de sokken voor nichtje Lisa af, een kerstbal van Arne & Carlos gebreid en een sjaal voor JieJie gemaakt.

sokken voor Lisa
Kerstbal
winterwarmer

Geef een reactie

