Advent with Austen

http://readingfuelledbytea.wordpress.com/2011/09/27/join-me-for-advent-with-austen/

Een tijdje terug heb al aangegeven dat ik hier aan meeging doen en vandaag was mijn eerste dag, en door het bloggen heb ik al meteen een punt gescoord.

Ik ben begonnen om zoveel mogelijk Jane Austen gerelateerde films en boeken op te zoeken om eens uit te zoeken wat ik allemaal kon gaan doen en MeiMei was meteen van plan om gezellig met me mee te doen. We zijn begonnen met de BBC serie Pride and Prejudice, die mooie met Colin Firth, volgens mij de beste die er is, maar MeiMei vind de film beter. Die bekijken we vast ook nog wel.

Jane Austen uitstalling

In ieder geval was CD1 een perfecte start van Advent with Austen.

 

 

 

 

 

 

 

 

Die ene punt levert me in ieder geval al voldoende punten op voor de Aunt Norris-status

1 punt = Aunt Norris

Geef een reactie

