Hart onder de riem

Ik weet niet wat goed onderwijs is, maar ik geloof in leerkrachten.

Dit artikel komt voor mij precies op tijd. De aankomende week staan namelijk weer in het teken van cursussen en bijeenkomsten, communiceren en taalbeleid. Twee middagen waarop we heel veel informatie krijgen en waarin we moeten reflecteren en luisteren en rollen moeten spelen.

Ik zie er tegenop, maar als ik dan de boven aangehaalde blog lees, dan weet ik dat ik niet de enige ben die gelooft in de mens voor de klas, die mens maakt volgens mij het verschil.

Dat probeer ik deze week dan ook maar uit te dragen.

Geef een reactie

