Champagne, please

Bring out the bubbles: Ik heb mijn 50.000 woorden geschreven! Het worden er zelfs nog wat meer, want ik ben nu bezig met het laatste hoofdstuk van Novemberblues, mijn Nanowrimo-2011 novel.

Zoonlief heeft aangeboden om testlezer te zijn en daar ben ik heel blij om, want ik heb heel eerlijk gespeeld en heb niets teruggelezen en ik ben heel benieuwd of ik wel consequent ben geweest in namen en dagen, maar ik ben ook wel benieuwd of het boek een klein beetje de moeite waard is om te editen, want alleen dan ga ik daar ook echt werk van maken en dan komt er ook een beperkte oplage.

Ik ben heel blij!
2 gedachtes over “Champagne, please

Geef een reactie

