Een nieuw boek

Een hele tijd geleden kreeg ik een mailtje van Hélène Lesger waarin ze mij vroeg of ik eventueel mee wilde werken aan een nieuw uit te brengen breiboek. Het zou een herfst/winterboek worden met allerlei patronen voor sjaals.

Ik vond het natuurlijk een hele eer en ik wilde best meewerken aan het dit project en op een mooie dag in de zomervakantie kreeg ik een pakket wol met een patroon en het verzoek het capeje te breien voor eind september en het vooral op tijd in te sturen. Zo gezegd, zo gedaan en het grote afwachten kon beginnen! Zou ‘mijn’ cape echt in het boek belanden en wie zou model spelen? Dat zijn nog steeds onbeantwoorde vragen, want ik heb het boek nog niet gezien.

Wel kreeg ik een uitnodiging om naar presentatie van het boek te komen, want het is deze week uitgekomen. Helaas kan ik niet naar de presentatie bij De Afstap inAmsterdam, want het is op een vrijdag en dan sta ik voor de klas. Dat is wel jammer, want die winkel staat hoog op mijn verlanglijst van te bezoeken wolwinkels.

Hélène heeft me beloofd om mij snel een exemplaar van het boek toe te sturen, maar het is nu ook overal te koop:

Kopen, hoor!
'mijn' capeje

 

One thought on “Een nieuw boek

  1. Wat ontzettend leuk! Misschien is dat boek wel wat voor m’n zusje, die is momenteel ook druk bezig met het breien van een sjaal. (Ondertussen is ie al meer dan twee meter…)

Geef een reactie

