Kerstkoekjes

Vandaag ben ik uit school even naar Hengelo gereden, daar zou een stoffenzaak opheffingsuitverkoop hebben en heel veel korting. Het bleek al de laatste dag te zijn en er was echt heel veel korting alleen de mooie stoffen waren al weg, dus ik heb geen lekkere lapjes gekocht, wel leuke knopen, ook altijd handig als je veel breit.

In Hengelo zit ook een kook – servieswinkel waar ik altijd als ik in die stad ben (1x per jaar) even naar binnenloop en daar heb ik nu zo iets grappigs gekocht: een koekjesstempel, die ga ik ook voor school gebruiken voor de Kerstprojectweek, lekker “school”-koekjes bakken met de leerlingen. Daar kan ik me nu al op verheugen🙂

koekjesstempel
Brigitte-Keks
Vrolijk kerstfeest
Ik kan natuurlijk ook allemaal koekjes met “van mij” erop maken , er zitten 55 letters, 18 cijfers en 12 bijzondere tekens in de verpakking zodat je steeds nieuwe teksten in je koekjesdeeg kunt drukken.

 

2 thoughts on “Kerstkoekjes

Geef een reactie

