I too heart eco street art.

I heart eco street art..

Gisteren kreeg ik een reactie van mijn zoon op het wildbrei-gebeuren met een leuke link naar street-art en laat ik dan vandaag deze post tegenkomen. Heel geweldig, straatkunst, maar dan groen! Straten in hun natuurlijke kleding, een klein handje geholpen door de mens.

Wat is het internet toch een inspiratiebron

 

3 gedachtes over “I too heart eco street art.

  1. oh deze wou ik je nog laten horen mam !
    amanda palmer 1 van mijn favoriete artiesten samen met moby, stephin merritt en neil gaiman met hun versie van de rocky horror picture show 🙂

Geef een reactie

