De aanloop naar 2012

Nog maar anderhalve maand en dan is het alweer 2012.

Misschien is het wel handig om nu al goede voornemens te maken? Misschien wel, want die van 2011 zijn bijna allemaal in het water gevallen, ik ben geen kilo’s afgevallen, ik ben geen master en de wereldvrede laat ook nog op zich wachten.

Waar ik wel enorm van geniet is de ‘Postaday 2011 challenge’, het is me zelf gelukt om bijna dagelijks te bloggen en lukte het een dagje niet, dan volgden er de volgende dag twee. Dit jaar zijn we ook op wandelvakantie geweest en heb ik, een paar keer zelfs, in een kabelbaankarretje gezeten.

Nu las ik bij Leeswammes een leuke uitdaging: zorg er voor dat je 12 boeken in je bezit krijgt en leest, die je nu nog niet hebt en graag wil lezen.

Create your own banner at mybannermaker.com!

Spekkie voor mijn bekkie, maar hoe kies je 12 boeken, nou, dat is meer een kwestie van schrappen. Ik heb alleen eventueel in januari een reservetitel nodig want op mijn lijstje van nu staat, nog steeds, Catcher in the Rye van J.D. Salinger. Dit boek heb ik gewonnen in een bloghop, maar het is helaas nog niet binnen. Als die komt, pas ik mijn lijstje aan.

Het is een mooie, internationale mengeling van oud en nieuw, man en vrouw, Nederlands en Engels. Ik heb er zin in.

Mijn verlangleeslijst:

  1. Pijpelijntjes, J.I. de Haan
  2. Op zolder is het stil, Gerbrand Bakker
  3. Knit fast, die young, Mary  Kruger
  4. The catcher in the rye, J.D.Salinger
  5. The hare with the amber eyes, Edmund de Waal
  6. Brideshead revisited, Evelyn Waugh
  7. The language of flowers, Vanessa Diffenbaugh
  8. Stadsliefde, Adriaan van Dis
  9. The last unicorn, Peter S. Beagle
  10. Publieke werken, Thomas Rosenboom
  11. Zorro, Isabel Allende
  12. Oorlog en vrede, Lev. Tolstoj

 

4 thoughts on “De aanloop naar 2012

Geef een reactie

