Voor de statistici

Statistiekje
Zoals uit de bovenstaande gegevens blijkt, gaat het goed met mijn NaNoWriMo-boek, ik ben al ruim over de helft en wat veel belangrijker is, ik heb ook nog steeds inspiratie genoeg.
Deze week schijnt in NaNoWriMo-kringen bekend te staan als “Hellweek”, veel schrijvers haken af en gooien de handdoek in de ring. Het is leuk om de forums daarover te lezen, maar ik ik vind het prettiger om te lezen dat er zelfs al mensen zijn die de 50.000 woorden grens al bedwongen hebben en die zijn er ook.
Ik vind het ook heel leuk dat er echt groepjes ontstaan die elkaar ontmoeten, ook hier in Enschede zijn al twee Write-Ins geweest, waar ik, helaas, niet bij kon zijn. Maar het TGIO-feestje zet ik wel in mijn agenda. Ik ben benieuwd wanneer dat hier plaats gaat vinden en welke kroeg er uit gekozen wordt.
Maar, nu weer terug naar mijn boek, er zijn nog genoeg woorden die getypt moeten worden!

2 thoughts on “Voor de statistici

  1. Dat gaat hartstikke lekker, dus! Ik zit nu aan de 30.000 woorden dus ook niet slecht. Alleen aan inspiratie ontbreekt het me wel een beetje. Ik kan telkens wel weer wat bedenken, maar of dat alles bij elkaar een goed verhaal wordt, vraag ik me wel af.

    Veel succes! Oh, ik ontdekte dat ik je blog niet volgde, dus bij deze.

Geef een reactie

