Breien onderweg

Ooit heb ik een keer in een klas gezegd dat ik graag brei in de auto, wat het mooie antwoord opleverde “Tijdens het sturen?” maar nee, als ik zelf het stuurwiel vast hou, brei ik niet. Dat doe ik wel als Huà rijdt en omdat we regelmatig best lang in de auto zitten, heb ik meestal wel een paar sokken op de pennen.

De laatste twee keer had ik wat anders, namelijk nekwarmers. De wol, Big Bravo, levert per bol voldoende garen voor een ruime col. Volgens het patroon, dat op de wikkel staat moet je breien met naald nr. 10, maar dat vind ik zulke vervelende dikke stokken, daar krijg ik echt zere polsen van. Dikker dan naald 8 brei ik het liefst niet. Gelukkig komt het patroon ook best mooi uit met deze naalden.

Ik had er al een gebreid voor Kasper en deze tweede is voor Melissa, die wel even wilde poseren.

Melissa

 

 

 

 

 

 

 

nekwarmer

 

 

 

 

 

 

 

ook leuk
Niet slecht voor een retourtje Rotterdam, toch?

 

 

3 thoughts on “Breien onderweg

Geef een reactie

