Knutselkerst

Omdat de kerst dit jaar meteen in het eerste weekend van de kerstvakantie valt, hebben we dit jaar heel weinig tijd voor de nodige voorbereidingen. Wel heeft iedereen er veel zin om elkaar weer eens te zien, niet alleen gezinsgewijs, maar ook familiegewijs. Hoe dat allemaal gaat lopen blijft nog even koffiedik kijken, want nu steeds meer neven en nichten ook zelfstandig wonen, wordt het een lastige planning.

Het plannen laat ik dan ook met een gerust hart aan de anderen over, ik stel mijn huis en kookkunsten beschikbaar en eventueel kan ik zelf nog mensen onderdak verlenen. Maar ik kan me nu al verheugen op een leuk aangeklede boom en Margje bracht me op een heel leuk idee: Piñata’s! Ik werd meteen helemaal vrolijk toen ik ze op haar blog zag en ik ga nu lege wc-rollen bewaren en gekleurd papier aanschaffen en ik kan bijna niet wachten tot de boom er staat, dat wordt een hele vrolijke boel.

Wat er in de piñata’s komt blijft natuurlijk nog een verrassing.

piñata's
2 gedachtes over “Knutselkerst

Geef een reactie

