Dat heb ik weer

Het is heel vervelend en pijnlijk en ik heb het: blaasontsteking.

Ik voelde het al aan mijn water (ja,ja) en ik heb nog stilletjes gehoopt dat het vanzelf wel over zou gaan, maar nee. Vanmorgen voelde ik me helemaal niet goed meer en na de nodige plichtplegingen, die ik de lezer niet verder uit zal leggen, het lijkt me allemaal wel duidelijk, werd ik door de doktersassistente gebeld, het is inderdaad een blaasontsteking en het recept voor een antibiotica-kuur lag al bij de apotheek.

Het betekent voor mij de tweede kuur in een maand, eerst een bijholte- en keelontsteking en nu dit en het is nog niet eens echt winter.

Ik hoop alleen wel dat ik voor het weekend weer een stuk opgeknapt ben, want de WK-Judo staat voor de deur en het hotel is al geboekt in Rotterdam..

bacterie
Of deze bacterie de oorzaak is van de ellende weet ik niet, maar voor zo’n rotzakje is hij erg mooi.

 

One thought on “Dat heb ik weer

  1. Aahw, blaasontsteking is zo ontzettend vervelend! Ik hoop dat je er gauw weer bovenop bent! (En dat de rest van het herfst/winterseizoen geen kuurtjes meer nodig zijn.)

Geef een reactie

