Soap

 

gezellige blikjes

Iedereen die denkt dat ik nu plotseling series aan het volgen ben die alleen bekend staan als ATWT, GTST, of B&B moet ik ernstig teleurstellen. Ik geef nog steeds niets om dagelijkse porties drama, de werkelijkheid is soms al gek genoeg.

Het gaat wel over echte zeep, eeuwenoude zeep al. Ik ga namelijk even reclame maken voor www.olijverie.nl

Deze webwinkel verkoopt overheerlijke olijfzeep, die echt goed werkt tegen winterse huidproblemen. Meestal begint op het moment dat de verwarming aangaat mijn huid op te spelen en nare kriebels zijn dan het resultaat. Vorig jaar had ik de olijfzeepjes al ontdekt en voor dit jaar heb ik ze weer voor de hele familie besteld.

Lilian van de Olijverie is erg klantvriendelijk en de bestelling was echt de volgende dag (vandaag) al binnen.

 

 

Superzeepje

 

Een gedachte over “Soap

Geef een reactie

