Boek-update

Dag drie van de NaNoWriMo zit erop. Het lukt mij nog steeds om iets meer dan 2.000 woorden te schrijven. Mijn verhaal krijgt ook al iets meer vorm en er ontvouwen zich meerdere verhaallijnen. Het krijgt zelfs iets van een detective, want er moet een onnatuurlijke dood verklaard worden, wie heeft het gedaan? Maar er ligt ook een zwaargewonde fietser in het ziekenhuis en er is een voormalig lid van een meidengroep uit de jaren tachtig op de terugweg naar haar ouderlijk huis in: Jawel, in Enschede.

Gelukkig is er de enthousiaste stagiaire op de redactie van de krant die zich er mee gaat bemoeien, dit tot grote vreugde van de jonge politieman, die haar al snel voor een daghap uitnodigt.

Hoe dit zich allemaal verder ontwikkelt, ik ben de schrijver, maar zelfs ik tast nog in het duister, eind november weten we meer🙂

Speurneuzen

2 thoughts on “Boek-update

  1. Dankjewel Janien! Ik ‘mag’ nog niets editen, maar alleen schrijven, schrijven en nog eens schrijven… Het editen komt dan na november. Dat is best lastig, want ik merk dat ik een paar begin dingen wil veranderen.
    Het zou best fijn zijn om een ‘voor-lezer’ te hebben.

Geef een reactie

