Dag oktober!

Oktober was zacht en zonnig, we hadden een weekje vakantie, ik was jarig, en dan kan nu november komen.  Want in 1 november 2011 begint de jaarlijkse NaNoWriMo en ik doe mee.

Nog één nachtje slapen, een dagje lesgeven en dan kan ik beginnen met mijn eerste eerste 2.000 woorden. Ik heb al een paar ‘buddies’ op de site en ik heb al een beginzin in gedachten. In Enschede zijn er meer mensen die meedoen en zondag is er een write-in bij Bagels and Beans, ik hoop dat ik daar even naar toe kan, kijken wie er nog meer zo schrijflustig zijn.

Over een maand kunnen we bekijken of al dat brainstormen ook ergens toe heeft geleid.

 

Geef een reactie

