Is er een taart?

Is er een taart groot genoeg voor 53 kaarsjes?

Ik heb vandaag mijn verjaardag op een heel gezellige manier ingevuld, samen met mijn moeder en mijn twee zussen ben ik naar de Twentse Welle geweest om daar te genieten van de breitentoonstelling Ontrafel. We hebben eerst een lekkere lunch gehad in het museumcafé, echt een aanrader, en daarna hebben we op ons gemak de tentoonstelling bekeken.

Unrafel

Natuurlijk zijn we naderhand via het winkeltje weer naar het café gegaan voor een kopje thee/koffie en daarna ging ieder weer haars weegs. In het winkeltje heeft zus Chris nog een patroontje gekocht voor een lieve gebreide knuffel Joris, die ga ik voor haar breien. Ik heb het boek dat bij de tentoonstelling hoort gekocht om na te genieten en inspiratie op te doen. In de toekomst wil ik echt wat meer zelf ontwerpen om te kijken hoe dat gaat.

Het was een inpirerende dag.

Gelukkig heeft MeiMei een lekkere cocostaart gemaakt. Er hoeven geen kaarsjes op want dan is er brandgevaar vanwege de Malibu die erin zit.

Brei-oma is jarig!
2 gedachtes over “Is er een taart?

Geef een reactie

